maandag 13 juni 2016

blog kwijt

Goedemorgen iedereen,

eindelijk hij is er weer de blog. Ik heb de afgelopen tijd wat blog problemen gehad, de pagina was kwijt. Ik kon inloggen om naar de blog toe te gaan maar op het moment dat ik er was, was er van alles maar geen blog gegevens. Allerlei stappen doorlopen om een verdwenen blog weer te vinden, "ja het kan zomaar gebeuren" werd mij verteld. Ze konden wel zien dat er niet heel veel op de blog geschreven werd en dat dat misschien de reden was voor de verdwijning.
En zoals de blog pagina verdween zo verscheen hij ook weer. opeens was alles er weer. Gelukkig maar, ik  blog dan niet heel veel maar het is wel leuk om te doen.

we hebben drukke weken achter de rug zowel bij Quilt&Vilt als bij de werkgevers, de maand Mei is altijd een gekke maand met de Dodenherdenking en de Moederdag. Dit jaar was het in de bloemen (mijn echte werk) wel heel erg aanpoten. Woensdag was het 4 Mei Dodenherdenking daar hebben we altijd heel veel werk van en aansluitend zondag de Moederdag.
Met tussendoor nog een Hemelvaartsdag, en daarna is het afgelopen met de gekke dagen, aankomende zondag is het Vaderdag maar daar hebben we in de bloemen niet veel mee te maken.

Wat wel erg leuk is op de Vaderdag is de textielmarkt in Warmond een  gezellige markt met alles op het gebied van wol, stof, garens, borduren, breien, haken, kant en klaar kortom de moeite waard.

Ook wij zullen er dit jaar weer bij zijn we hopen op een heerlijke zonnige dag en hopen u dan ook te mogen begroeten.

Ook op 3 juli is er en leuke markt on Orvelte en ook daar staat alles in het teken van WOL, vervolgens kunnen jullie ons ontmoeten op woensdag 1 juli op de weversmarkt in Hoorn. de laatste markt voor de vakantie periode is24 juli wij zullen dan ook staan op de markt Wollig Rolde.

Wie weet tot dan en verder voor de mensen die dan al weg zijn op Vakantie. geniet van de tijd met elkaar en veel creativiteit gewenst. tot snel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten